shaggyho blog

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Ako som prehral dlhoročný boj

a budem za to pykať do konca života.
Celý život bojujem so svojim najhorším nepriateľom. Nie je to človek, nie je to ani žiadna organizácia. Nie. Najhoršie sú vždy tie veci, ktoré sa ukrývajú priamo v nás, tie s ktorými nemôžete bojovať, lebo by ste bojovali proti sebe.

Snažil som sa, ale bolo to márne.

Dnes som si to uvedomil... prehral som svoj dlhotrvajúci boj... zvíťazila na do mnou "choroba", tak odporná a zvrátená... každý kto to zažil vie, že sa s ňou bojovať proste nedá.

Myslel som, že som v poriadku, myslel som že mi nič nie je.

To som si však iba klamal, nahováral som si niečo, čo nebola pravda.
A po prečítaní článku s príznačným menom Víťazstvo som zistil, že je koniec, že som prehral!

Áno, priznávam! Prehral som svoj boj s masturbáciou.

Prepáčte mi to, snažil som sa. Snažil som sa oprostiť svojho skazeného ducha od tejto pliagy. Nedá sa. V dnešnom svete plnom porna, nádherných žien, vyzývavého oblečenia, otravných kamarátok a neodbytných susediek to proste nie je možné.

Verte mi, chcel som. Chcel som prestúpiť pred boha ČISTÝ, aby som ho mohol objať s neulepenými rukami, ale nešlo to.

Ale viete, keď sa človek nudí a príde to na neho...
Keďže však predpokladám, že pán Boh naozaj nie je kokot, tak to pochopí a povie:
"Ty si si honil však? Nevadí, stáva sa, všetci sme len ľudia... aj ja som minule musel, videl som takého pekného anjela a moja božská manželka nebola na blízku... však to poznáš"
Áno bože, poznám... áááno bože, áááááno bože, ááááááááááno bože...

Ja len dúfam, že pána Boha opäť nedrbne, to by som naozaj nerád. Však koho by som objal v tej rajskej záhrade s potomstvom na mojich rukách?

váš shaggy

P.S. zaujímalo by ma, či si moji návštevníci-opovrhovači tiež honia... resp. upravená otázka pre ženy - jeden alebo dva prsty?

osobné | stály odkaz

Komentáre

  1. RE:
    Honíme honíme, ale meno Božie...
    publikované: 01.03.2008 04:43:45 | autor: andrej (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. shaggy..tys chorý...ale masturbácia bude tvoj najmenší probem..))))
    publikované: 01.03.2008 08:05:33 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  3. shaggy, nebojkaj, nie si v tom zďaleka sám... ;)
    pri týchto Tvojich barikádových rečiach vždycky dumám, či je fakt nutné hnať spor s postojmi iných až takto ďaleko...
    no ale pravda, každý máme svoj spôsob.. niekto si to holt potrebuje rozdať priamo s Najvyšším a zurážať všetko (čo mu nie je) sväté...
    publikované: 01.03.2008 08:44:46 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. sak na honeni nic nie je
    kym to nerobis prilis casto a dajme tomu prilis verejne :))
    publikované: 01.03.2008 11:33:06 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  5. hehe...
    kde su tie casy, kedy sa vyhrozovalo, ze oslepnes?;))
    publikované: 01.03.2008 13:00:18 | autor: kiinka (e-mail, web, autorizovaný)
  6. neviem
    mne sa nikto nevyhrážal oslepnutím... to, že nosím veľmi silné okuliare a začínajú mi chlpatieť dlane (z vnútra) beriem ako genetickú vadu :D
    (iba vtip, moje dlane sú ako detská prdelka a okuliare mám, ale vidím aj bez nich).
    publikované: 01.03.2008 13:02:24 | autor: shaggy (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. :))
    aj aj...podľa memetiky ide v týchto cirkevných strašiakoch s oslepnutím a chlpatou dlaňou o to, aby nič nevyšlo na zmar :P ani kvapka heh a ľudia sa milovali a množili ;) ale dnes už vieme, že sa nič nestane a ako sa cítiť šteklivo a neotehotnieť :/ len neviem, či je to lepšie abo horšie...
    publikované: 01.03.2008 13:09:36 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  8. divne
    asi bol týraný dievčatkami v škôlke :)
    publikované: 01.03.2008 14:00:52 | autor: ach... (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. dia...z akeho pramena maš,že oslepnutie a chlpate dlane su cirkevným strašiakom?..
    publikované: 01.03.2008 14:10:28 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  10. z hmotného Ellie
    z knihy Teória mémov od Susan Blackmore...ale skôr ide o podstatu, resp. o to, že cirkev považovala masturbáciu za hriešnu, nečistú a o to mi išlo...podľa tejto vedeckej teórie ide o memetický ťah, to znamená, že myšlienky, ktoré šírili farári mali dopomáhať k reprodukcii génov, človeka :)

    nechcela som nikoho (veriaceho) uraziť...je to jedno z vysvetlení a to, či dnes farári zakazujú masturbovať, neviem...aké máš v tomto poznatky Ellie? hovorí sa o tom v kostoloch? alebo nie, pretože....??? hm?
    publikované: 01.03.2008 14:17:08 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  11. nie..nehovori..inde ano?..kde Dia?..v školách?..na uradoch?..na rokovaniach vlády?..
    vieš..sú veci o ktorých sa nehovorí nahlas..a toto patri k nim..

    ale..pre mna je neuveriteľne,žeby cirkev vydala vyhlásenie: "nemasturbujte,lebo budete mať chlpaté dlane.."..to je pre mňa absurdné..

    že masturbáciu nepreferuje už mi absurdné nie je. Cirkev je za čistotu..čistotu tela..i duše..ale zároveň ráta,že sme ludia hriešni..a že tú čistotu sa málokomu podarí zachovať si..a tak sa začalo spovedať..

    aj ked spoveď nie je tu preto,aby človek vraždíl..a pak mu bude odpustene..teda..dufam,že mi rozumieš..)))
    publikované: 01.03.2008 14:34:00 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  12. odmietavý postoj cirkvi voči masturbácii...
    je odvodený zo Starého zákona, v ktorom je zaznamenaný príbeh Onana, ktorého Hospodin pre onaniu usmrtil. odtiaľ pochádza aj slovo "onania" označujúce sebaukájanie.
    publikované: 01.03.2008 14:35:35 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. fakt?..))))..hogo..tak ten príbeh nepoznam..))))
    ten mi ušiel..ako je to možneeeeeeee?..))))
    publikované: 01.03.2008 14:37:48 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  14. missellie
    a co je na masturbacii neciste? praveze to ocistuje telo aj mysel a je to potrebne ak clovek nema "plnohodnotnu nahradu"
    publikované: 01.03.2008 14:39:11 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  15. jasan, rozumiem :)
    veriaci ľudia sú komunitou, skupinou ľudí, ktorí sa navzájom ovplyvňujú...v myslení aj konaní...dominantným pastierom je tam asi farár, ktorý prináša slovo od Boha, či nie? a tie chlpaté dlane a oslepnutie možno nepochádzajú od cirkvi, ale sú akýmsi zľudoveným podaním toho, čo ti nie je absurdné a teda, že je masturbácia nečistá, hriešna, atď...s čím shaggy a ja tiež nesúhlasíme...to, že som človekom, neznamená, že prirodzené prejavy ma robia niečím menej...dôvodom, prečo túto myšlienku o hriešnosti a nečistote šírila cirkev, je podľa Susan práve spomínaný memetický ťah...teda, že sme nositeľmi génov, ktorým ide len o reprodukciu a mémov, ktoré im v tomto prípade (šírením myšlienok o nečistote a hriešnosti) pomohli :) len toľko som...je to zrozumiteľné?
    publikované: 01.03.2008 14:40:16 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  16. missellie, asi je to tým, že 24/7 bloguješ...
    a málo sa modlíš a nábožensky vzdelávaš ;).
    publikované: 01.03.2008 14:41:45 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. Dia..teraz mi chceš povedať,že ked masturbuje shaggy,tak budeš aj ty..lebo je to prirodzene?..
    všetci sme individuality..a ja ti garantujem,že medzi veriacimi sú ludia,ktorí masturbuju tiež..

    nerozumiem,prečo z veriacich ludi robíte niečo ine,ako ste vy..fakt nie..

    veriaci sa nerovna človeku neslobodnemu..toto jedno si uvedomte..a odrazu vam všetko bude jasne..

    vieš..podla mna masturbácia nie je tak velmi prirodzena,ako to vy tu so shaggym prezentujete..

    aj droga uvoľní..prečo nie tú?..
    publikované: 01.03.2008 14:44:26 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  18. diuška, si myslím, že...
    Susan B. je vo svojom vysvetlení postoja cirkvi k masturbácií veľmi láskavá.. iná motivácia, ktorá sa spája s týmto postojom a vôbec s postojom cirkvi k sexualite, je snaha cirkvi cez sexualitu a inštitút spovedi získať nad veriacimi kontrola a moc.
    publikované: 01.03.2008 14:45:36 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. hogo..nabožensky som sa prestala vzdelavať po mojej rebelii...
    vtedy..pri návrate som pochopila,že dá sa k tomu dôjsť aj inak,ako vzdelavanim sa...

    a začala som blogovať..))))))))))))))
    publikované: 01.03.2008 14:45:52 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  20. missellie, príklad s drobou je úplne mimo mísu...
    publikované: 01.03.2008 14:46:48 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. missellie
    ale taka masturbacia je aj zdrava narozdiel od drogy. pre muza je to aj isty cvik funkcnosti... ja to neberiem z pohladu veriaci/neveriaci ale ako clovek.
    publikované: 01.03.2008 14:47:09 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  22. ... drogou...
    publikované: 01.03.2008 14:47:39 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. ..valasik...ale každy masturbuje..bez ohladu na to,či je veriaci alebo neveriaci..
    pretože ako napísal hogo..cirkev sa SNAžI..no nedari sa jej..

    ale..určite sa nesnaží preto,lebo nechce,aby sa plytvalo genetickym materialom..))))

    a už tu mate hoga..on je fundovaný..a múdrejši..on sa cirkevne vzdelaval..)))on vam to vysvetli..))))
    publikované: 01.03.2008 14:50:32 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  24. hogo..taka mariša..niekde je povolena..inde nie...
    a u nas ju nezakazuje len cirkev..tak potom?..
    publikované: 01.03.2008 14:52:35 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  25. :D ňo, keby som vedela, čo jeden nevinný koment spôsobí...
    ale ak chcete, oki, budeme sa o tom rozprávať :)

    Ellie, nehovorím, že keď to robí shaggy, budem aj ja, pretože je to prirodzené...skôr naopak, som človek, ktorý sa prirodzene istým spôsobom prejavuje a takým je aj shaggy, aj ostatní, aj veriaci...len s tým, že keď masturbuje neveriaci, nepociťuje pocit viny ako veriaci a v tom je slobodnejší ;) a keď masturbuje veriaci, potrebuje odpustenie od vyššej inštancie...za to, že je človekom...

    ňu a podľa mňa to je prirodzené...niekto má väčšiu iný zase menšiu potrebu sebaukájania :) prečo si myslíš, že nie je prirodzená, hm?

    pri droge ide skôr o únik z reality, aj keď navodzuje príjemné pocity, pri masturbácii o sebapotvrdenie podstaty človeka...toho, že som žena a pociťujem svoju sexualitu a naopak aj u mužov ;) či nie?
    publikované: 01.03.2008 14:53:10 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  26. MissEllie "..valasik...ale každy masturbuje..bez ohladu na to,či je veriaci alebo neveriaci..
    ved to tvrdim aj ja nie? :)
    publikované: 01.03.2008 14:53:19 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  27. missellie, byť múdrejší ako Ty nemusí znamenať žiadnu výhru...
    publikované: 01.03.2008 14:54:41 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. dia..ako vieš,čo pociťuje veriaci?..prečo si mysliš,že každy veriaci potrebuje ospravedlniť svoju prirodzenosť?..
    podla mna je prirodzene masturbovať..ale..zverejnovať to tak,ako shaggy..tak to mi prirodzene nepríde..a zvlášť nie,ked do toho pletie niečo,o čom nemá šajn..a ešte takým dehonestujúcim spôsobom..

    vieš Dia..tiež som prešla rebéliami..ale..Shaggy je mimo..

    keby v Iráne napísal niečo také o Alahovi,ako v tomto članku o Bohu,tak ho zabiju..

    to je to,čo mi na tomto članku vadí...

    a ak by som mohla,tak by som Shaggymu odporučila,nech radšej masturbuje tak často,ako ja blogujem..a bude pokoj na oboch stranách..))))
    publikované: 01.03.2008 14:57:24 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  29. missellie, si myslím, že ako obvykle si minula to...
    čo chcel vlastne básnik (shaggy) svojím článkom povedať...
    publikované: 01.03.2008 15:00:06 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. jasne hogo...pretože podla teba sa musi baviť len o tom,čo chcel povedať..
    to,ako to chce povedať, to je pre teba nepodstatne..

    pre mna nie..
    publikované: 01.03.2008 15:01:18 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  31. missellie, ani mne nie je jedno, ako sa veci hovoria...
    a svoju námietku som shaggymu vyjadril komentom z 08:44, no rešpektujem, že shaggy svoje názory vyjadril ako vyjadril.
    je to proste jeho spôsob, ktorý mu z nejakého dôvodu vyhovuje, aj keď určite vie, že mnohých ľudí popudí tak ako Teba.
    a možno mu ide aj/práve o to...
    publikované: 01.03.2008 15:05:38 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. :) je tu pár vecí
    možno nie každý veriaci, ale taký, ktorý podlieha kontrole cirkvi a riadi sa ňou prezentovaným katechizmom...teda tým, čo je správne a čo nie...tými veriacimi sme Ellie možno boli aj ja a shaggy, preto možno viem, čo pociťuje veriaci...ale nie to, čo pociťuje každý veriaci...ak sa riadi katechizmom, pociťuje vďaka svojmu svedomiu vinu za to, že konal proti nemu alebo nie?

    sloboda v moslimských krajinách...joj, veľká téma Ellie...vari by si tiež radšej zabila každého, kto vyjadrí svoje odmietavé pocity alebo názor voči Bohu a vierouke? aj keď pripúšťam, že možno u shaggyho urážlivé...

    ja naopak oceňujem, že je možné verejne a nahlas pochybovať, odmietať, uvažovať...a hľadala by som iné argumenty ako popierať slobodu prejavu a myslenia ;)

    a nakoniec...nie je riešením masturbovať 24/7, ale nehanbiť sa za to a robiť to tak často, ako si to dovolíme ;)
    publikované: 01.03.2008 15:05:48 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  33. Ellie, aj tvoje komenty urážajú...
    "pletie niečo,o čom nemá šajn"

    "Shaggy je mimo.."

    "nech radšej masturbuje, ako..."

    a ešte tá zmienka o Iráne...veď vynášaš podobné súdy ako on...
    publikované: 01.03.2008 15:09:23 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  34. diuš, súhlasím s Tvojím komentom z 15:05
    publikované: 01.03.2008 15:09:56 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. dík ;)
    publikované: 01.03.2008 15:10:55 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  36. vieš dia....ja môžem s tebou nesúhlasiť..
    ale..asi by sa ťa dotklo keby som napísala,že Dia je pi.a..nie?..alebo že nie je..to je jedno..dotklo by sa ťa to..a urobiť z Boha figurku na svoj hnev..prepáč..ale..nezdá sa mi to gut..preto s tým neviem suhlasiť..

    nepopieram shaggyho názory..ani pravo ich vyjadrovať..ale..mám rovnaké pravo vyjadriť sa k nim..či nie?..

    a vieš..nech vedie shaggyho a teba k tomuto spravaniu čokolvek..úcta by mala pretrvať..

    publikované: 01.03.2008 15:13:27 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  37. Ellie, veď ja tiež priam NEZNÁŠAM
    vulgarizmy, shaggy to dobre vie...nevyjadrovala som sa vo svojich komentoch k podaniu tejto témy (čo sa mi shaggy nezdá ani vtipné ani vhodné), ale skôr k jej podstate...k tomu, že masturbácia je prirodzená...toť vsjo

    rozumiem aj tomu, prečo ťa to uráža...veriaci berú urážky boha osobne...pretože sa s ním stotožňujú, aj s jeho učením...no nerozumiem tomu, ako valasik povedal, čo je na masturbácii nečisté a hriešne?

    mám v úcte ľudí, nevynímajúc veriacich...:) aj teba Ellie
    publikované: 01.03.2008 15:18:31 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  38. dia..nemôžeš rozumieť všetkému...
    Boh stanovil,čo je hriech a čo nie..a cirkev sa toho drží...

    ja menej..))

    a ja sa bavím o tom podaní..pretože či niekto masturbuje,to mi je srdečne jedno..aj keby masturboval 28/7..ale..ta prezentácia masturbácie v tomto članku..v spojitosti so všetkým ostatným..to ma uraža..cele..

    a ešte..vôbec nie preto,že som veriaca..ale preto,že som čLOVEK..
    publikované: 01.03.2008 15:24:37 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  39. ja viem, že nemôžem ;) snažím sa rozumieť
    hmm, to je zaujímavé, prečo ťa to uráža ako človeka? takáto prezentácia masturbácie? ak to teda nemá súvis s vierou...
    publikované: 01.03.2008 15:28:20 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  40. vieš dia..nie som moslimka,ale písať o Alahovi takýmto štýlom by sa mi priečilo..
    jednoducho nepochopím Shaggyho potrebuj spájať svoju masturbáciu práve s Bohom..

    toto ma uráža..pretože som človek ako on..a predsa tak rozdielny..
    publikované: 01.03.2008 15:49:37 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  41. ale..dia..nechaj tak...ja len nerozumiem..ako poznamenal hogo..
    publikované: 01.03.2008 15:51:01 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  42. ňo, ja nerozumiem všetkým veriacim, ty zase všetkým neveriacim ;)
    štve ťa rozdielnosť? v tom, ako žije, čo robí a že uráža a masturbuje???

    len si nenapísala, PREČO!!!
    publikované: 01.03.2008 15:52:15 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  43. nie..nie Dia..nič z toho ma neštve...
    štve ma to,že všekto to,čo si ty napísala robim s tým,aby sa dotkol Boha..urazil..pošpinil..a mna by to uražalo rovnako,keby namiesto Boha spomínal Fica..alebo kohokolvek iného..

    to je cele..
    publikované: 01.03.2008 15:54:27 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  44. vieš dia..ja neveriacich rešpektujem..
    ale..chcela by som vidieť teba,ako učitelku,keby si mala v triede takých,ako shaggy..odhliadnuc od toho,či by bol veriaci,alebo neveriaci..

    a zvlast,keby si namiesto Boha vzal na mušku učitelku..

    fakt..tu reakciu by som chcela vidieť..po tých článkoch z tvojej praxe..
    publikované: 01.03.2008 15:56:53 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  45. nemyslím ;)
    mám skôr dojem, že ťa to uráža práve preto, že ide o Boha a tvoju vieru v neho...a preto ho odmietaš kvôli tomu, že si veriaca...(aj veriaci je človek, len má iné zásady, predstavu o svete atď.)...nie preto, že si človek, ktorý má od svojej viery odstup...
    publikované: 01.03.2008 15:58:02 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  46. koment z 15:58 sa vzťahuje na ten z 15:54
    a Ellie, ja sa s tým bohužiaľ stretávam, s ignoranciou, nezáujmom, opovrhovaním a dešpektom...bojujem s ním každý deň a pravdupovediac, nechcem to znášať a asi skôr odídem, akoby som sa mala zničiť...

    musím sa brániť už len v tom, že učím...načo je toto a načo hento, prečo sa to musíme učiť, keď z toho nematurujeme? priala by som ti zažiť dnes vyučovanie v škole :( každému rodičovi...do jedného

    aj mňa jedna študentka urazila, mojou snahou je teraz upriamiť jej pozornosť na to, čo urobila...a v duchu môjho povolania ju učiť, že sa to takto nemá...pretože urážky zraňujú...veriacich či neveriacich
    publikované: 01.03.2008 16:03:23 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  47. tak prečo tu obhajuješ shaggyho,ktorý nerobí nič ine?..
    a ver mi..urazilo by ma to rovnako,keby tam namiesto Boha bol niekto iny..

    urazilo je asi silne slovo..znechutilo..to je ten správny výraz..
    publikované: 01.03.2008 16:06:57 | autor: Ellita.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. a či myslíš,alebo nemyslíš..ja VIEM,že je to tak,ako píšem..čo sa môjho ja týka..
    publikované: 01.03.2008 16:10:25 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  49. ešte raz zopakujem...
    nevyjadrovala som sa k spôsobu podania, ale k obsahu...spôsob sa mi nepáči, ale nie som ani jeho mama či učiteľka, inak by dostal na zadok :)) shaggy, takto by si ľudí naozaj nemal urážať, no s obsahom tvojho článku súhlasím ;) aspoň s jeho hlavnou myšlienkou...a prepáč Ellie, určite vieš lepšie, prečo si čo myslíš...len si to nenapísala, tie dôvody prečo...alebo to nevieš...človek môže mať len pocit a nemusí ho vedieť zdôvodniť :)

    shaggy sa na verejnosti vyjadruje kultivovane, aspoň v komunikácii so mnou ;) poznám ho viac ako len z tohto blogu, viem, že je to v mnohých dôležitých veciach citlivý muž...možno tým naozaj sledoval skôr to, aby veriacich naštval (znechutil), čo sa mu evidentne podarilo...

    publikované: 01.03.2008 16:21:13 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  50. dia..celým svojím blogom nič ine nesleduje..
    a preto sa nediv,že sa s tým nemôžem stotožniť..

    pretože môže vyjadriť svoj nesúhlas s čimkolvek..ale tá forma..nech je kultivovana rovnako,ako on...takto sa len prezentuje ako rozmaznany spratek,ktorý ešte vôbec netuši.vo čem ten život je..a tak kriči..a dupe..aby to cele zakryl...
    publikované: 01.03.2008 16:25:04 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  51. a ešte niečo..
    aj blog je verejnosť..tak ho v tejto veci pouč..máš na to kvalifikáciu aj priestor..očividne..)))

    a ešte mu odkáž,že omnoho lepšie,ako o masturbácii písať, je MASTURBOVAť..))))))))))))))))))))
    publikované: 01.03.2008 16:27:09 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  52. s tým ja nič Ellie nenarobím
    pri každej kritike však jeden prst ukazuje na obvineného a tri na nás samotných...vždy si rozmyslím, kým začnem hádzať kameňom...
    publikované: 01.03.2008 16:28:45 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  53. o môj booože...zas na čo naražaš?..
    kedy som ja písala článok,v ktorom by som urážala tvoju vieru v lásku?..alebo nedajboh samotnu lasku?..

    kedy som ja bola intolerantna voči presvedčeniu inych?..

    Dia..začni byť konkretna...lebo ma naštveš..)))
    publikované: 01.03.2008 16:30:38 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  54. :)) na nič mojka
    mne by zase ľudia mohli vyčítať obsah, resp. to, o čom píšem...tebe rovnako...prevychovať sa ho nechystám, vie, aký mám názor na formu a nemyslím si, že je intolerantný voči presvedčeniu iných...je síce dosť panovačný :)) ale ver mi, že si vypočuje aj názory iných...možno ich aj ťažko prijíma, no urážky na jeho adresu to nevyriešia...

    a ak by som začala poučovať, čo sa mi pravdupovediac nechce a ani to nerobím...áááá nič

    a verím, že stíha oboje, aj masturbovať, aj o tom písať ;)
    publikované: 01.03.2008 16:36:59 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  55. dia..ja ho neuražala..ja som len napísala,ako sa prezentuje..
    a to je rozdiel..

    teda..pre mna určite..

    a tuto už asi viac nemam čo..vypínam sledovanie komentov..)))

    každopádne..dakujem za fajn pokec..

    a ešte niečo: musíš byť fajn kamoška..ale..ja mať kamoška,ktorý robí zle,tak ho neobhajujem..no..to je zase o mne..)))
    publikované: 01.03.2008 16:39:05 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  56. :) ja kamošov nemám
    tak neviem ;) a neobhajujem jeho spúsob prejavu...ten sa mi nepáči...

    publikované: 01.03.2008 16:41:01 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  57. Uf, zmeškal som debatu (prepáčte, rodinná oslava)
    ale vyjadrím sa, resp. sa opýtam:
    1.) kde urážam veriacich (cez ich boha)? Povedzte mi to? Čo ak som len ten "oficiálne neveriaci", čo ak aj ja verím v posmrtný život, v nejakú vyššiu bytosť, ktorú vy nazývate Bohom (aleob Alláhom, alebo hocičím)?
    Onanujem, tak ako 99% ľudí (to 1% to zatajuje) a iba som narážal na ten článok, ktorý ma chcel tohto "nechutného zlozvyku" zbaviť. Nepodarilo sa, tak budem musieť predstúpiť pred tú moju vyššiu bytosť so semenom na rukách... lepšie ako krv na rukách (som zvedavý či niekto pochopí narážku, schválne nič nepripisujem, takže ma nemôžete obviňovať z urážania).

    2.) Mne moja viera neprikazuje nastaviť druhú tvár a opätovať silnejší útok slabším (kameň vs. chlieb). Našťastie. Ak niekto začne tvrdiť, že JA neveriaci som menejcenný, že to čo robím, robím zle, že masturbácia je úchylka a podobné veci - uráža on mňa. A keďže som človek bojovný, tak pristupujem na jeho hru a odplácam útok. Rovnako ničivými zbraňami, akurát nie sú tak zaobalené do krásneho pozlátka.

    3.) MissEllie - dotklo sa ťa to? Ktorá časť? Tá, že si honím, alebo tá, že si odvážim predstúpiť pred SVOJHO boha "nečistý"? Hmmm? Si žena, takže tieto tvoje poznámky na moju vieru nebudem brať ako osobný útok voči mne... dúfam, že si to tak ani nemyslela.

    4.) Každý deň ďakujem za to, že nie sme nejaká nábožensky-radikálna krajina ako ju opísala Ellie. Pretože je môj názor rovnocenný s názorom väčšiny A NIKTO SI NEMôŽE DOVOLIŤ POVEDAŤ, ŽE TEN JEHO NÁZOR JE TEN JEDINÝ SPRÁVNY!
    Verím v Boha, ktorý si to rozdáva so ženami v Rajskej záhrade, všetci sa tam majú radi, neexistuje tam nenávisť. To je presne to, čo očakávam po smrti. Takého Boha, ktorému nebude vadiť, že som si vyhonil pri dobrom porne, ktoré natočili dospelí ľudia, dobrovoľne a s radosťou.

    5.) wyslúžilec - 15:05 - práve

    Ja ľudí neurážam. Nikdy by som si nedovolil opovrhovať človekom len pre jeho odlišný názor. Mňa moji učitelia/profesori majú radi, lebo som jeden z mála čo s nimi nesúhlasí len preto, že musí. Opovrhujem však ľuďmi zaslepenými, ktorí ignorujú svet okolo seba.
    Ja nemám kvôli masturbácii výčitky, ja pred Boha predstúpim s čistým svedomím. Môžete to povedať aj VY HRIEŠNICI, ktorí cítite potrebu ospravedlňovať každé svoje činy? Keď sa prestanete za ne hanbiť, bude rovnako "čistí a nehriešny" ako ja. Dúfam, že to časom pochopíte...
    publikované: 02.03.2008 16:16:07 | autor: shaggy (e-mail, web, autorizovaný)
  58. shaggy, Tvoji učitelia/profesori Ťa budú mať radi do tej doby...
    kým svoj nesúhlas nezačneš dávať najavo vyjadreniami typu "Pán profesor, ak nie ste kokot, uznáte, že mám pravdu!" ;)
    publikované: 02.03.2008 18:40:33 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. :))
    publikované: 02.03.2008 19:04:14 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  60. Ľudia!
    Spamätajte sa! Hádate sa tu o sprostostiach a Shaggy chcel pri tom len vedieť či si chlapi honia a či baby používajú jeden či dva prsty. A prisámbohu som tu žiadne také vyjadrenie nenašla. Takže milý Shaggy, ver že prsty nie sú všetko... :-) A dobre padne aj sprcha. Ale nie studená čo ťa schladí :-D Pekný deň.
    publikované: 05.03.2008 09:40:41 | autor: Andrea (e-mail, web, neautorizovaný)
  61. Konečne som dostal odpoveď na otázku...
    o tom bol celý článok - aby som zistil, že ženy sprchu používajú :D
    A žiadne urážanie veriacich...
    Po tomto mi zostáva už iba napísať - Amen, Bratia a Sestry!
    publikované: 05.03.2008 12:55:40 | autor: shaggy (e-mail, web, autorizovaný)
  62. shaggy, tú odpoveď by si podľa všetkého dostal...
    aj bez toho, aby si predpokladal, že pán Boh naozaj nie je kokot ;)
    publikované: 05.03.2008 13:09:38 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  63. I do agree
    H everybody! My name is John. I´m an english boy. I do wank too. I do it everyday and anytime. It´s very good and Am Not intending to stop doying it. Have a good day everybody :-) ...by the way... GOD DOES NOT EXIST !! GOD is just your BRAIN trying to understand this everyday miserable life...I am afraid..
    publikované: 04.06.2010 23:22:12 | autor: John (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014